کد خبر: 3849

تاریخ انتشار: 1348-10-11 - 03:30

نسخه چاپی | دسته بندی: لینکستان (مطالب دیگران) / دانشگاه
0
بازدیدها: 2 041

«دانشجو»[ی سوم] سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی شد

چکیده: با حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد، خسرو دانشجو به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.اخیرا فرهاد دانشجو نیز با حکم کامران دانشجو (وزیرعلوم)به […]

چکیده:

با حکم فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد، خسرو دانشجو به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.اخیرا فرهاد دانشجو نیز با حکم کامران دانشجو (وزیرعلوم)به ریاست دانشگاه ازاد منصوب شده بود.

 

به گزارش فارس، فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، خسرو دانشجو را به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پرفتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی توفیق، سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت، با توجه به سوابق مدیریتی موثر جنابعالی در دانشگاه آزاد اسلامی به موجب این حکم به عنوان سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید.

تعالی معنوی، علمی، فرهنگی و گسترش امر آموزش و پژوهش مبتنی بر سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام با اهتمام به حفظ بیت المال، صرفه جویی در هزینه های غیرضروری و تقویت انضباط مالی، اداری و پژوهشی مورد انتظار است.

امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی و با جلب مشارکت اساتید، دانشجویان و کارکنان خدوم واحد علوم و تحقیقات و بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان در تحقق هر چه بیشتر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در امور علمی و فرهنگی موفق و موید باشید.

 

منع:

تگ های مطلب:
ارسال دیدگاه

  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent

عکس خوانده نمی شود